Masz pytania? Skontaktuj się z nami: +48 731 024 123 lub napisz do nas wiadomość: rejestracja@regenclinic.pl
Odwiedź nasze profile społecznościowe:

FOOD PROFIL

Food Profil to najwyższa wiarygodność wyników.

Czym jest nadwrażliwość pokarmowa?

• Jest nieprawidłową reakcją systemu immunologicznego występującą po spożyciu niketróych pokarmów.
  • Szacuje się, że może być nią dotkniętych ok. 45% populacji. Nadwrażliwość pokarmowa często mylona jest z alergią pokarmową, która występuje jedynie u 2% społeczeństwa.
  • Nadwrażliwość pokarmowa może rozwijać się w każdym wieku, a jej objawy są niespecyficzne i wielonarządowe.
  • Symptomy nadwrażliwości pokarmowej pojawiają się raz kilka, a nawet kilkanaście tygodni po spożyciu nietolerowanego pokarmu i mogą się utrzymać przez długi czas.

OPINIE KLIENTÓW

opinie

Super profesjonalne podejście do tematu. Wszystko na najwyższym poziomie. Obsługa bardzo miła i co najważniejsze profesjonalna z pasją. Zdecydowanie POLECAM!!!

Sebastian

W końcu coś na poziomie! Bardzo dobra cena, profesjonalna obsługa lekarska i co najważniejsze efekty widać i czuć od razu!!

Konrad

Testy Food Profil pozwalają na precyzyjne określenie, które produkty należy czasowo wyeliminować z diety by poprawić komfort swojego życia.

Warto wykonać testy Food Profil ponieważ:

• ułatwiają diagnozę w utrudnionym rozpoznaniu niespecyficznych objawów,
  • pomagają ustalić czy dieta będzie wystarczającym sposobem terapii czy niezbędne będzie  dodatkowe postępowanie dla skuteczności leczenia,
  • umożliwiają kliniczną ocenę skuteczności dietoterapii.

Testy Food Profil powinien wykonać każdy u kogo symptomy wskazują na możliwość występowania nadwrażliwości pokarmowej.

Masz pytania? Nie wahaj się, skontaktuj się z nami już teraz!